Elementy samochodu, które mogą być nośnikiem reklamy

Czy wiesz, że samochód świetnie sprawdza się jako nośnik reklamy zewnętrznej? Wykorzystują go przede wszystkim firmy, które mogą pochwalić się pokaźną flotą aut. Sprawdź, jak pojazd mechaniczny może zostać wykorzystany w ramach docierania z przekazem reklamowym do szerokiego grona odbiorców.

Zalety reklamy samochodowej

Samochód ma szerokie zasięgi. Dzięki niemu przekaz może docierać do odbiorców lokalnych, ale również tych w zasięgu dużych odległości. Wszystko zależy tak naprawdę od wykorzystywania aut przez pracowników w ramach wykonywania zawodowych obowiązków.

Co więcej, inwestycja w reklamę samochodową jest jednorazowa, a patrząc na jej skuteczność, nie jest droga.

Warto również podkreślić, że większość form tego typu reklamy zewnętrznej jest w pełni akceptowana przed wszystkich uczestników ruchu drogowego. To dlatego, że nie jest nachalna, nie rozprasza, za to informuje o konkretnej ofercie.

Formy reklamy na samochodzie

Najczęściej stosowane są naklejki na samochodzie. Te nie mogą co prawda zasłaniać widoczności, ale i tak dają sporą przestrzeń, dzięki której przekaz dociera do potencjalnych klientów firmy. Na naklejkach umieszcza się najczęściej logotyp, hasło reklamowe, dane teleadresowe albo główne aspekty oferty przedsiębiorstwa. Informacje są krótkie, ale rzeczowe. Podobnie jak te, które zamieszcza się przy wykorzystaniu ramki do tablic rejestracyjnych. Ten element daje jeszcze mniejsze możliwości, jeśli weźmiemy pod uwagę powierzchnię reklamową, ale jest dokładnie tak samo skuteczny. Przecież ramki pod tablice rejestracyjne są dobrze zauważalne, chociażby przez kierujących, którzy zachowując optymalną ostrożność, muszą patrzeć na tył jadącego z przodu auta.

Kolejna możliwość to tzw. kogut na dachu. Na nim umieszcza się reklamowe informacje, a w nowoczesnej formie te mogą wyświetlać się w rozmaitych kolorach. Niektóre wydają nawet dźwięki.

Kto powinien wybrać reklamę na samochodzie?

Znaczenia nie ma branża, w której działa przedsiębiorstwo. Liczy się raczej skuteczność. Właśnie dlatego reklamę na autach służbowych zaleca się raczej tym firmom, które zbudowały już sporą flotę samochodową. Im więcej pojazdów mechanicznych będzie poruszać się po drogach z taką samą reklamą, tym przekaz trafi do większej grupy odbiorców i będzie lepiej zapamiętany.

Andrzej Koprowski

Andrzej Koprowski

Andrzej Koprowski interesuje się dziennikarstwem internetowym. Pisze regularnie dla wielu portali internetowych oraz pomaga nam w kreatywnej współpracy. Absolwent Politechniki Śląskiej. Wszystkie artykuły autora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *